Ugrás az elsődleges navigációhoz Ugrás a tartalomra Ugrás a lábléchez

Tinédzser 15-17
EUR450

Rafting a Tarán és túrázás a Durmitorban

Felejthetetlen rafting élmény a Tara folyón, és a Durmitor Nemzeti Park legszebb, legizgalmasabb helyeinek felfedezése.

Kedvcsináló

• rafting a vadregényes Tara folyón
  • sziklákról ugrálás
  • lélegzetelállító növény-, és állatvilág
  • számtalan lenyűgöző vízesés és forrás
  • izgalmas zúgók, hatalmas hullámok
  • változatos szállások, félpanziós ellátás
  • túrázás a Durmitor legszebb helyei
  • kis létszámú csoportok

Menetrend

2022. június 25-én 16:00 és 20:00 óra között találkozunk első szálláshelyünkön a GRAB-ban. Vacsora után a tábortűz remek alkalmat teremt, hogy összeismerkedjen a csapat.

26-án a délelőtti bemelegítő rafting után útra kelünk Zabljakba, közben megtekintjük a Piva kanyont, a hatalmas duzzasztó művet, a Piva tó partján ebédelünk, majd a lenyűgöző Durmitor fensíkon keresztül autózva érjük el a szállásunkat a Hostel Highlander-t. Este felfedezzük a várost.

27-én a Durmitor Nemzeti Park legszebb helyeit keressük fel. Két útvonal közül lehet választani: 1. Felvonóval jutunk fel a Savin Kuk-ra, ahol panoráma sétát teszünk, majd ellátogatunk a Fekete-tóhoz; 2. Hosszú, de impozáns hegyi útvonalon túrázunk fel a Ledena Pecina jégbarlanghoz a Fekete-tó érintésével. Az éjszakát egy part menti 4 csillagos szállodában töltjük.

28-án Egész napos rafting túrára indulunk, közben megpihenünk egy mesébe illő, vastag mohával borított vízesés alatt, és meglátogatjuk a grandiózus barlang forrást. Tovább haladva lehetőség lesz sziklákról ugrálni. Utunk során számos forrással és vízeséssel, valamint lélegzetelállító növény-, és állatvilággal találkozunk A napot a Tara legizgalmasabb zúgói koronázzák meg. Az éjszakát ismét a hangulatos folyóparti GRAB-ban töltjük.

29-én a program a reggelivel ér véget.