Ugrás az elsődleges navigációhoz Ugrás a tartalomra Ugrás a lábléchez
  • CSALÁDBARÁT PROGRAM
  • CSOMAG AJÁNLAT

Aktív Montenegró 2

Felejthetetlen rafting élmény a Tara folyón, túrázás a Durmitor legszebb vidékein, a Skadari-tó vizivilágának felfedezése, kotori éjszaka, tengerparti pihenés.

Gyors áttekintés

Felnőtt 18+
EUR790
Gyerek 6-14
EUR700
Tinédzser 15-17
EUR750

Aktív Montenegró

Felejthetetlen háromnapos rafting élmény a Tara folyón, túrázás a Durmitor Nemzeti Park legszebb vidékein, a Skadari-tó vizivilágának felfedezése, kotori éjszaka és tengerparti pihenés.

Kedvcsináló

• rafting a vadregényes Tara folyón
  • sziklákról ugrálás
  • lélegzetelállító növény-, és állatvilág
  • számtalan lenyűgöző vízesés és forrás
  • izgalmas zúgók, hatalmas hullámok
  • változatos szállások, félpanziós ellátás
  • túrázás a Durmitor legszebb vidékein
  • packraft / kajak túra tündérrózsák közt
  • tengerparti pihenés
  • kikapcsolódás Kotor óvárosában
  • kis létszámú csoport
  • utazás kisbusszal

Menetrend

2023. augusztus 20-án korán reggel kisbusszal indulunk Budapestről. Este 6 órára érkezünk Zabljakba, ahol a Highlander Hostelben szállunk meg. Vacsorázunk és felfedezzük a hangulatos alpesi települést.

21-án a Durmitor Nemzeti Park legszebb helyeit keressük fel. Két útvonal közül lehet választani: 1. Felvonóval jutunk fel a Savin Kuk-ra, ahol panoráma sétát teszünk, majd ellátogatunk a Fekete-tóhoz; 2. Hosszú, de impozáns hegyi útvonalon túrázunk fel a Ledena Pecina jégbarlanghoz a Fekete-tó érintésével. Az éjszakát újra a Highlander Hostelben töltjük.

22-én kezdetét veszi a három napos rafting túra, mely a gigantikus Tara híd fölül indul. Aki kedvet érez hozzá kipróbálhatja a kanyont félelmetes magasságban átszelő zipline-t, mely izgalmas élmény mindenki számára. A folyó első szakasza (kb. 35km) többnyire nyugodt, a napot az 1300m magas sziklafalak, a hatalmas vízesések és a páratlan, érintetlen természet szépsége teszi teljessé. *Az éjszakát egy part menti 4 csillagos szállodában töltjük.*

23-én folytatjuk utunkat lefelé a folyón. Megpihenünk egy mesébe illő, vastag mohával borított vízesés alatt, és meglátogatjuk a grandiózus barlang forrást. Tovább haladva lehetőség lesz szikláról ugrálni. Utunk során számos forrással és vízeséssel, valamint lélegzetelállító növény-, és állatvilággal találkozunk. A napot a Tara legizgalmasabb zúgói koronázzák meg. Az éjszakát a hangulatos folyóparti GRAB-ban töltjük.

24-án reggeli után a folyó utolsó 10 kilométerén evezünk le a Piva-folyó torkolatáig, teljesítve ezzel a kitűzött 86km-es távot. A Piva mentén indulunk következő úti célunk, a Balkán legnagyobb tava, a káprázatos élővilágú Skadari-tó felé. Útközben a víztározó tó partján ebédelünk. A szállás elfoglalása után rövid kirándulást teszünk a Rijeka Crnojevića folyó kanyarulataira tekintő kilátóponthoz.

25-én kajakkal / packrafttal tündérrózsák és vízimadarak ölelésében fedezzük fel a vizivilágot.  Ellátogatunk Virpazarba, majd ebéd után továbbutazunk a tengerhez. Este kicsit kikapcsolódunk Kotor éjszaka is nyüzsgő óvárosában.

26-én kajakkal / packrafttal felfedezzük a Kék-barlagot, a nap hátralévő részét tengerparti pihenéssel töltjük.

27-án reggeli után indulunk haza.